NICK SANDMANN

CNN se sudski nagodio s mladićem kojeg su optužili za rasistički ispad nakon prošlogodišnjeg Marša za život

Prema pisanju Fox19-a Sandmannovi odvjetnici su izjavili da ne traže novac zbog naknade štete nanesene Nicku, nego kako bi “spriječili tužene” da ponove istu stvar u budućnosti.

Foto: screenshot

CNN se sudski nagodio s Nickom Sandmannom, tinejdžerom iz savezne američke države Kentucky koji se našao u središtu medijske pažnje prošlog siječnja nakon Marša za život u Washingtonu. Brojni mediji, uključujući CNN, optužili su Sandmanna da se rasistički ponio prema starijem Indijancu Nathanu Phillipsu prepriječivši mu, zajedno sa svojim kolegama, put kojim je prolazio.

Naknadna snimka koja je prikazala što se uistinu dogodilo, otkrila je da su prvotni medijski izvještaji bili lažni, odnosno da Sandmann nije stao na put Phillipsu niti bio uvredljiv prema njemu, nego da je Phillips pristupio skupini srednjoškolaca s nekoliko drugih Indijanaca te bubnjao mladiću u lice pokušavajući isprovocirati reakciju.

Američka televizijska kuća jučer je potvrdila da se nagodila sa Sandmannom, baš kao i njegov odvjetnik Todd McMurtry, no nijedna strana nije htjela govoriti o detaljima nagodbe.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Osim CNN-a, Sandmann je tužio i Washington Post i NBC za ukupni iznos od 800 milijuna dolara zbog načina na koji su izvijestili o događaju. Preostala dva postupka još su u tijeku.

Mladićeva obitelj izjavila je da su zbog medijskih izvještaja morali privremeno napustiti svoj dom, a škola koju je pohađao odmah je nakon incidenta Sandmannu zabranila dolazak.

Prema pisanju Fox19-a Sandmannovi odvjetnici su izjavili da ne traže novac zbog naknade štete nanesene Nicku, nego kako bi “spriječili tužene” da ponove istu stvar u budućnosti.

Slučaj je na svom Facebook profilu komentirala i Željka Markić, usporedivši ga s optužbama na njezin račun nakon Hoda za život 2016. godine.

“Za usporedbu – nakon prvog Hoda za život u Zagrebu, u svibnju 2016. godine – Danka Derifaj, novinarka RTL-a objavila je u Šprajcovoj emisiji Direktno prilog u kojem je, komentirajući Hod za život, o meni iznijela laž. Ustvrdila je da ‘kad je netko protiv pobačaja, onda je vrlo neobično da zarađuje od tableta koje sprječavaju začeće…’. Njezinu klevetu prenijeli su i drugi mediji te ju se i dan-danas može čuti.

Tužila sam ju za klevetu, podastrla Sudu dokaze da je to laž – ali ni nakon 3,5 godine – presude nema”, napisala je Markić.

Ivo Džeba | Bitno.net

Objavljeno: 8. siječnja 2020.

Možda vam se svidi