Medijske laži o Crkvi

Isprika agencije AP: Netočno smo izvještavali o grobnici djece kraj crkvenog doma u Irskoj

Osim AP-a, još čitav niz medija su o tome izvještavali netočno, ali za razliku od agencije oni se nisu ispričali

children-at-the-home-in-tuam-co-galway

Novinska agencija Associated Press ispričala se zbog pogrešnog izvještavanja o slučaju grobnice djece iz doma za samohrane majke u gradiću Tuamu u Irskoj.

Bitno.net je već pisao o cijelom slučaju i tendencioznom načinu na koji su ga mediji popratili. Sada je jedna od najvećih svjetskih agencija priznala pogreške u izvještavanju o cijelom slučaju.

“Pogrešno smo izvijestili da djeca rođena u domu u Tuamu nisu primala sakrament krštenja, dokumenti pokazuju da je veći dio djece tamo bio kršten. Također, pogrešno smo izvijestili da je nauk Crkve u tadašnje vrijeme bio takav da djeca rođena izvan braka nisu mogla biti krštena niti su mogla imati kršćanski pogreb. Možda je takva praksa i postojala, ali to nije bio nauk Crkve. Osim toga, AP je citirao istraživača i izjavu po kojoj kako vjeruje da je 796 djece umrlih u domu pokopano o obližnjoj septičkoj jami. Naime, istraživanja tek trebaju pokazati koliko posmrtnih ostataka djece jest u toj jami i ima li ih uopće”, stoji u isprici dublinskog ureda AP-a.

Irska povjesničarka Catherine Corless, čija su istraživanja započela cijelu priču, već je rekla da medijima nikada nije rekla tvrdnju o 796 pokopane djece u septičkoj jami i da ne zna “kako su to objavili”.

Komentari u Irskoj su slijedeći: Dočekali smo ispriku AP-a, sada čekamo onu The New York Timesa i Washington Posta.

G. An. | Bitno.net

Objavljeno: 23. lipnja 2014.
  • Oznake:
Oglas za Klub prijatelja portala Bitno.net

Možda vam se svidi