“Svjedočanstvo” – film o životu pape Ivana Pavla II.

Na Danima kršćanske kulture u Splitu prikazan je igrani film “Svjedočanstvo”.

Papa

U Kinoteci Zlatna vrata u Splitu 2. travnja je u sklopu Dana kršćanske kulture prikazan igrani film “Svjedočanstvo” u trajanju od 98 minuta u režiji i scenografiji Pawela Pitere. Uloge tumače Jakub Stolarczyk, Kacper Rokita, Marek Feliksiak i Marek Firek.

Riječ je o filmu u kojem progovara dugogodišnji tajnik Ivana Pavla II. Stanislaw Dziwisz, a koji je inspiriran knjigom iz 2007. godine, odnosno prijepisom razgovora talijanskog novinara i stručnjaka za Vatikan Gian Franca Svidercoschija, s kardinalom Stanislawa Dziwiszom, dugogodišnjim papinim tajnikom i prijateljem koji je iz prve ruke svjedočio o najvažnijim događajima pontifikata Ivana Pavla II. Ovaj dokumentarac sniman je na autentičnim lokacijama u Vatikanu, Poljskoj, Italiji, Njemačkoj i Portugalu, u suradnji s vatikanskom izdavačkom kućom Libreria Editrice Vatikana. Glavni pripovjedač u filmu i svjedok je kardinal Stanisław Dziwisz, čiji su biografski podaci također potkrijepljeni slikom. Drugi pripovjedač je poznati američki glumac Michael York.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Život pape Ivana Pavla II. dan je u kontekstu događaja 20. stoljeća i prijelaza u 21. stoljeće, film prikazuje i dosad nepoznate uzbudljive trenutke iz papinog privatnog života i nudi nove interpretacije. ‘Svjedočanstvo’ koristi dokumentarne materijale i dramske rekonstrukcije događaja. Zapravo to je filmska priča koja pokušava prikazati Karola Wojtylu kao čovjeka, svećenika, biskupa i, konačno mnoge nove činjenice i interpretacije, uključujući i Wojtylinu mladosti i njegov privatni život. Filma kroz najdirljiviju temu prikazuje i atentat na Papu.(ika/bitno.net)

Dragi čitatelji, ovisimo o vama i računamo na vas i vašu pomoć! Podržite naše djelovanje članstvom u Klubu prijatelja! Doznajte više na ovom linku!

Objavljeno: 3. travnja 2012.

Možda vam se svidi