Željka Markić demantirala navodnu izjavu za Reuters

Građanska inicijativa “U ime obitelji” zatražila je u ponedjeljak od britanske agencije Reuters ‘ispriku i demanti potpuno izmišljenog navoda’

Foto: Screenshot YouTube

Foto: Screenshot YouTube

Nakon što je Reuters u nedjelju objavio tekst pod naslovom “Croats set constitutional bar to same-sex marriage” s navodnom izjavom dr. Željke Markić, oglasila se Građanska inicijativa ‘U ime obitelji’. Od britanske agencije zatražili su ‘ispriku i demanti potpuno izmišljenog navoda’, tvrdeći da Željka Markić nikad nije razgovarala s dopisnikom Reutersa Zoranom Radosavljevićem, te da nikad ni za koji medij nije izjavila “Sretna sam jer nijedna vlada neće moći legalizirati gay brakove”.

– Tražimo ispriku te da obavijestite sve medije kojima dajete informacije, a koji citiraju lažnu i netočnu izjavu koju gđa Markić nikada nije dala niti jednom mediju – stoji u priopćenju inicijative.

Bitno.net

Tekst se nastavlja ispod oglasa


Objavljeno: 3. prosinca 2013.

Možda vam se svidi