Borba vukova

Vuk

Nekada davno, djed je svome unuku ispričao jednu životnu istinu:

“U duši svakog čovjeka vodi se bitka. Kao borba između dva vuka.
Jedan vuk predstavlja zlo – bijes, zavist, ljubomoru, žaljenje, pohlepu, aroganciju, samosažaljenje, krivicu, grijeh, srdžbu, inferiornost, laž, lažni ponos, egoizam…
Drugi vuk predstavlja dobro – sve ono što pruža užitak, mir, ljubav, nadu, vedrinu, poniznost, ljubaznost, dobrotu, srdačnost, darežljivost, istinu, samoosjećanje i vjeru.”

Želiš još ovakvih priča? Pridruži nam se:

Unuk se zamisli na nekoliko trenutaka. Sve svoje misli vrijedno usmjeri u dubinu djedovih riječi, pa ga upita:
“I, koji vuk na kraju pobijedi?”
Djed odgovori sa smiješkom na svom starom licu:
“Pobjeđuje uvijek onaj kojeg hraniš.”

Nepoznati autor

Bitno.net očekuje korisne, poticajne, pozitivne, objektivne i informativne komentare koji upotpunjuju članak/vijest ispod koje su objavljeni. Komentari koji sadržavaju mržnju, psovanje, nasilno ponašanje, nepoštivanje sugovornika i autora članka, osobe spomenute u članku ili vijesti itd., bit će obrisani. Bitno.net ne odgovara za sadržaj komentara pošto se isti objavljuju u realnom vremenu. Podsjećamo vas da po novim izmjenama kaznenog zakona od 01.01.2013. (glava XV.) zbog vaših komentara možete kazneno odgovarati. Komentari ispod članaka ne predstavljaju nužno stajališta uredništva portala Bitno.net.

Prikaži komentare

(47 komentara)

47 thoughts on “Borba vukova

  1. na zalost ljudi koji su zli i misle kako ce nekoga unistiti u svaku drugu rjec spominju ime gospodnje ,a iza tog kriju svoje lose osobine , a sto je najzalosnije sto uvjek nastradanu dobri i posteni ,a najvise nevidna dica;(((((((

  2. Ajd zašto uvijek dobrota uključuje poniznost? Ja nisam osoba koja ima namjeru klečati pred ičim. Lako je kontrolirati ovce kad im kažeš da ćeš ih zaklati ako budu loše. Najgore je što su vrata otvorena, a one iz straha ne mogu izaći. Bog nije sudac koji će čovjeka radi jednog počinjenog grijeha poslati u pakao. Pakao kao takav ne postoji, postoji samo stanje duše koje se razvija za vrijeme života. Dok ne počnete malo razmišljati vlastitom glavom nećete biti sretni.

  3. Ajd zašto uvijek dobrota uključuje poniznost? Ja nisam osoba koja ima namjeru klečati pred ičim. Lako je kontrolirati ovce kad im kažeš da ćeš ih zaklati ako budu loše. Najgore je što su vrata otvorena, a one iz straha ne mogu izaći. Bog nije sudac koji će čovjeka radi jednog počinjenog grijeha poslati u pakao. Pakao kao takav ne postoji, postoji samo stanje duše koje se razvija za vrijeme života. Dok ne počnete malo razmišljati vlastitom glavom nećete biti sretni.

    • Mislim da ljude Bog ne šalje u pakao nego sami sebe pošalju jer zamisli situaciju kada nekom svom najboljem prijatelju/roditelju (tati ili mami) nešto ukradeš, uništiš ili slažeš o nekoj stvari i on/oni to kasnije sazna/ju. Ti si svjestan da on/i to zna/ju i kada dođeš pred njega/njih osjećaš se kao zadnja rupa na svirali te ne možeš biti u njegovoj/njihovoj blizini.
      Eto, a sada zamisli da takav dođeš pred Boga, a on te cijeli tvoj život promatra i zna što si sve činio. Pa tko se ne bi osjećao kao posramljen i tako jadan ne možeš biti kraj njega zbog svih svojih loših stvari koje si učinio sebi, drugima pa čak i prema Bogu-najčešće su ljudi ljuti na Njega. (iščitavam da vjeruješ da Bog postoji pa pišem ovo zadnje)-nadam se da je objašnjenje ok :)

  4. svismo mi svjesni ove slikovite priče o dva vuka samoje mnogi ne prakticiraju padaju vrlo brzo pred iskušenjem

  5. Aaa mudrosti, i šta to znači? Kako krščanin može hraniti tog zločestog vuka, mislim može ali ako je stvarno Kristov nemože pobjediti zloćesti vuk, jer ni onaj dobar ne pobjeđuje po zasluzi več po milosti, dakle i ako onaj zločesti dobije nešto hrane on ne pobjeđuje jer mi živimo u milosti, po Duhu a ne tijelu, i to je sloboda djece Božje

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

*

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>